|
2026-06-04 NYHET
Är du på plats i Almedalen i år? Då är du varmt välkommen till Arbetsgivarverkets panelsamtal, mingel (23 juni) och frukostseminarium (24 juni). Vi bjuder dessutom på live-podd (23 juni) och lanserar därmed vår nya GD-podd!
Arbetsgivarverket deltar i Almedalen för att belysa hur statliga arbetsgivare kan arbeta med kompetensförsörjning, bemanning och ledning i pressade lägen, samt vilka förutsättningar som krävs för att säkerställa uthållighet över tid. Hoppas vi ses!
Läs hela nyheten om våra aktiviteter i Almedalen på vår webbplats
|